Hoe werkt het? 

ASSU Chat, uw virtuele assistenten


AI-gedreven klantenservicesoftware vergroot de klantloyaliteit en klantbinding.

Met de 3 beschikbare ASSU Chats kunt u klanten sneller helpen met het zoeken naar antwoorden op hun vragen op het vlak van verzekeringen, hypotheken en pensioenen.

Uw klant heeft direct toegang tot een uitgebreide kennisbank. Dat betekent èen betere service, en een 'eigen' helpdesk met die uw kantoormedewerkers tijd bieden voor persoonlijk klantcontact.

Stap 1: Landingspagina`s

YORON plaatst de door u gewenste ASSU Chat op de juiste landingspagina's.

Stap 2: Informeer uw bestaande klanten

U kunt uw bestaande klanten informeren over de ASSU Chats zodat zij sneller dan ooit hun vragen zien beantwoord.

Natuurlijk heeft iedere ASSU Chat de optie om eventuele vervolgvragen via e-mail aan uw kantoor te stellen. En dat is juist ook de bedoeling, immers conversie is het uiteindelijke doel.

Stap 3: Maak reclame voor uw hoge niveau van uw dienstverlening.

Met name jongere klanten zullen het op prijs stellen als zij direct een antwoord krijgen op hun vragen. Wordt het ingewikkelder, dan zijn zij gebaat bij een persoonlijke benadering.

Gebruik uw nieuwsbrief en social mediakanalen om ruchtbaarheid te geven aan uw ASSU Chats.

Voorbeelden om de ASSU Chat actief in te zetten in uw klantcommunicatie!


Wilt u uw klant vóór het adviesgesprek al informeren over een bepaald onderwerp, stuur dan de link van uw ASSU Chat naar uw klant met het verzoek 'iedere denkbare vraag te stellen'! Een goede voorbereiding voor een effectief adviesgesprek.

E-mail

Knip en plak de URL van een ASSU Chat in een e-mail naar uw klant.

Nieuwsbrief

Gebruik de URL van de ASSU Chats of plaats de URL in een Iframe in uw nieuwsbrief die u naar uw klanten stuurt!

Website

Verwijs uw klanten naar de een specifieke of alle ASSU Chats op uw eigen website.